Pages

Slider

Tissit tiskiin

torstai 15. maaliskuuta 2012

Uusimmassa Vauva-lehdessä esitellään imetysessu eli ameriikaksi nursing cover. Lehdessä essu on nostettu esiin ikään kuin jonakin friikkinä esimerkkinä hullusta Pohjois-Amerikasta. Koska me kaikki imeväisikäisten äidit mielellämme kaivamme maitorauhasemme esiin paikassa kuin paikassa ihanaa luonnollisuutta hehkuen. 
Mä sen sijaan olin heti, että tän mä tilaan! Ja heti perään, että eikun teen itse! Melkein vetoa löisin, että Wilsonin imeväisyysikä menee ohi ennen kuin saan aikaiseksi kumpaakaan.
Musta imetys tuolla kaupungilla on todella epämukavaa. Ensimmäisellä kerralla mulle tuli hirvee hiki ja ahdisti. Just ja just pystyin imettämään lastenhoitohuoneissa, joogassa ja neuvolassa. Olen mie sittemmin rentoutunut, mutta harson asennan (muualla kuin edellä mainituissa) tiiviisti rintsikan olkahihnan alle. Ruokarauha lapselle tai jotain.



Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template created by Photographic Elements