Pages

Slider

Sade kastelee

tiistai 19. kesäkuuta 2012

Tää karmea totuus lävähti kirjaimellisesti päin mun näköä joskus tammikuussa kun lähdin kärräämään Wilsonia metroasemalle sankassa räntäsateessa. Mulle ei tullut yllätyksenä, että vauva saattaa herätä todella monta kertaa yön aikana, mutta tämä sadeasia pääs yllättämään.
Mulla oli ennen aina sateenvarjo mukana, mikäli pienikin sateen riski leijui ilmassa. Ja kyllä, myös lumisateella sateenvarjo on eri kätevä. Mut lyki nyt noita kärryjä ja roiku samalla sateenvarjossa, varsinkin jos tuulee.

Tänään satoi, ei onneksi tuullut. Matkalla metroasemalle koitin miettiä hapekasta ilmaa ja kiittävää luontoa. Mut sithän mä muistin, että mun uudet ripset eivät leviä pitkin naamaa missään kosteudessa, nahkatakki ei kastu läpi ja mulla on todella hienot melkein uudet kumisaappaat ja vaunujen sadesuojakaan ei ole tylsin mahdollinen! Heti helpotti.


























Metroasemalla vastaan tuli CoffeeBoy, täydellinen ajoitus kuumaa juomaa vaativassa säässä. Luomukahvi kaksi euroa, korttikin käy, mainio palvelu. Miten en ole tähän aikaisemmin törmännyt vaikka melkein joka päivä metrolla menen?

Paluumatkalla ei enää satanut ja luonto oli kieltämättä kaunis ja ilma koleen hapekas.



Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Blogger Template created by Photographic Elements